ميهن استور
فروشگاه محصولات اينترنتي جديد
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 249472

بله اگر گرفتار شوید!(منظور این است که در دامی که گوگل همیشه برای مجازات دیگران پهن کرده است گرفتار شوید)

در واقع شما می توانید لینکها را به هر مقدار که بخواهید بفروشید اما برای در امان ماندن از خشم گوگل rel=nofollow را به لینک ها اضافه نمایید. یا اینکار را نکنید و منتظر از دست دادن رنک خودتان در بعضی قسمت ها باشید !!!

امتحانش واقعا مجانی است ! مخصوصا با الگوریتم های جدید گوگل فروش لینک خیلی میتواند بر سئو سایت تاثیرگذار باشد.

این تصور غلط است که گوگل شما را امر و نهی می کند، بلکه فقط شما را از بعضی کارها باز می دارد تا بتوانید در نتایج جستجویش دارای رنک خوبی باشید و سئو را اصولی تر و بهتر انجام دهید.

  • آیا خرید لینک باعث مجازات سایت شما می شود؟

دوباره بله اگر گرفتار شوید! یا اگر کسی شما را گزارش دهد.

توصیه من این است که اینکار را انجام ندهید اما اگر انجام دادید هرگز از سایتی anchor text فراوان نخرید.

و البته هرگز فراموش نکنید که حتی اگر هم لینک خریدید در خرید و ایجاد لینک ها تنوع داشته باشید.حتما قبلا مقاله اهمیت تنوع لینک ها را  خوانده اید !

بگذارید با یک مثال مقاله را به پایان برسانم: اگر من بخواهم برای کلمه کلیدی کتاب آموزش سئو بک لینک بگیرم، باید تعدادی از این بک لینک ها به صورت rel=follow و تعدادی دیگر هم به صورت rel=nofollow باشد و هم در سایت های مرتبط و غیر مرتبط.

راه حل بسیار بهتر این است که برای گرفتن بک لینک، رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر خبری و یا مرتبط به حوزه کاری خودتان منتشر کنید.

منبع: نیوسئو


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۳۶:۵۰ ] [ مهتاب جوان ]

آیا سایت های معتبر از مصونیت خاصی برخوردارند

خب ، این یکی از مواردی ست که بین چیزی که گوگل می گوید و چیزی که ما مشاهده می کنیم تفاوت وجود دارد. فرض ما بر این است که گوگل برای سایت های معتبر ارزش خاصی قائل نیست و همانند دیگر سایتها امکان دارد آنها را نیز مجازات کند.

مطمئناً سایت های معتبر زیادی وجود دارند که بخاطر عدم رعایت سئو، رتبه خود را از دست داده اند.

هنگامی که نگاهی به سئو تعدادی از سایت های معتبر می اندازم، شاهد مواردی ناقض قوانین سئو سایت در آنها هستم که بالطبع بخاطر این موارد لایق مجازات هستند.

مثلا در همین ایران خودمان پربازدیدترین سایت به لحاظ ورودی هدفدار گوگل ، بیتوته است.وقتی سورس این سایت را بررسی کردم متوجه شدم بسیاری از نکات الگوریتم های جدید گوگل در آن رعایت نشده است و با بررسی سیستم ارسال محتوای اولیه آن ها متوجه شدم که آن زمان هم زیاد بر اساس موارد مورد علاقه گوگل پست ارسال نمی کردند.

تازه در آخرین بررسی محتوای این سایت متوجه شدم تعداد زیادی از پست های جدید و قدیمی این سایت کپی از سایت های دیگر است که از موارد مجازات گوگل به شمار می رود.ولی گوگل بلایی که سر بسیاری از سایت ها آورده هرگز نه تنها سر این سایت نیاورده است بلکه حتی وضعیت آن را در سامانه های جدید خود بهبود بخشیده است.

من فکر می کنم در حقیقت سایت های معتبر و بزرگ که دارای لینک های بسیار زیاد و پوشش وسیع در شبکه های اجتماعی هستند به نحوی از اعتماد کافی برای بهبود رنک خود برخوردار هستند بطوریکه از مجازات در امان می مانند.

من حدس میزنم اگر یک سایت جدید هم همان ویژگی ها را بدست آورد می تواند از مجازات در امان بماند.

اما بنده در پاسخ به سوالات زیادی در مورد سایت بیتوته در سال گذشته ، همواره گفتم با توجه به روند کپی برداری این سایت ، به زودی مجازات خواهد شد و این حاصل از یک تحلیل ساده بود که دقیقا هم اتفاق افتاد.

مجازات وحشتناک بیتوته توسط گوگل را در تصاویر زیر می بینید :

آموزش سئو,افزایش سئو,بهترین سایت سئو در ایران

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۳۶:۵۰ ] [ مهتاب جوان ]

تاثیر رنک نویسنده در سئو

وقتی به گرایش‌های اصلی سئو دقت می کنیم، واضح است که نقش رنک ‌نویسنده در سئوی سال 2013 از اهمیت ویژه ای برای سئوکاران و دست اندرکارن بازار جستجو در وب برخوردار است.

رنک صفحه مدت زیادی است که به عنوان یک معیار اصلی برای تشخیص کیفیت نسبی صفحات وب بکار می رود. محدودیت هایی در استفاده از پیج‌ رنک به عنوان فاکتور کیفیت در چند سال اخیر به وجود آمده است اما همچنان از آن می توان در ارتباط با دیگر فاکتورهای کیفیت استفاده نمود (مانند دامنه، صفحه و غیره).

در سال 2013 استانداردی جدید برای کیفیت صفحات و رنک موتور جستجو در کانون توجهات قرار گرفت. این معیار را رنک نویسنده (یا رنک مامور بر اساس اختراع گوگل) می نامند.

در اینجا دلایل اهمیت رنک‌ نویسنده را توضیح داده ایم:

بررسی اجمالی رنک نویسنده

کیفیت محتوا که توسط موتورهای جستجو بررسی می شود، دیگر فقط در اختیار وبسایت نیست. بلکه بطور فزاینده ای به شهرت و قدرت نوشتاری نویسنده در وب، وابسته است. این نمره نوشتاری، نویسنده ها را در وب رتبه بندی می کند و از این رتبه برای تعیین نتایج جستجو در موتورهای جستجو استفاده می شود.

رنک نویسنده چگونه مطرح شد؟

روش استاندارد برای اینکه نویسنده ای در وب از دید گوگل معتبر شود این است که مطالب تولیدی توسط خودش را با پروفایل گوگل پلاسش لینک کند. این عمل با انجام بعضی ریزکاری ها ممکن می شود. سپس نویسنده ها با درنظر گرفتن عوامل موثر در مطالبی که تولید کرده اند رتبه بندی می گردند. این عوامل عبارت اند از حمایت اجتماعی (توئیت، گوگل پلاس، لایک و اشتراک گذاری)؛ تاثیر و ارتباط مطالب تولیدی در شبکه های اجتماعی؛کامنت ها در شبکه های اجتماعی؛ تاثیر و ارتباط آن کامنت ها؛ و کیفیت و ارتباط لینک های ورودی با محتوای تولیدی.

با نویسندگی بیشتر برای یک موضوع خاص ، مطالب ثبت شده سبب بالا رفتن رنک نویسنده در آن موضوع خاص می گردد.

اهرم های رنک نویسنده برای رنکینگ‌ در موتور جستجو

راه های مختلفی برای سئوکاران وجود دارد تا بتوانند رنک نویسندگی سایتشان را بالا ببرند. یکی از این راه ها پیدا کردن نویسندگانی است که رنک نویسندگی بالایی دارند و می توانند رنک نویسندگی درون سازمان را بالا ببرند.

برند هایی که در حال حاضر نویسنده ای با شهرت آنلاین بالا، ندارند باید از نویسندگانی با شهرت خوب برای مطالب کوتاه استفاده نمایند و به مرور زمان افرادی در درون سازمان خود برای این موضوع بکار گیرند.

نویسندگانی می توانند کمک کنند که با موضوع مورد فعالیت سایت شما آشنا باشند و بتوانند برای بهبود رنک سایت کمک نمایند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۳۶:۵۰ ] [ مهتاب جوان ]

تاثیر فیسبوک و توئیتر بر گوگل

پیشنهاد من به شما سئوکاران و وب مستران گرامی این است که حتما این مطلب را تا پایان به دقت مطالعه نمایید.مطمئن باشید در پایان به بسیاری از سوالات قبلی خودتان پاسخ خواهید داد !

سوال: تاثیر شبکه های اجتماعی فیسبوک و توئیتر بر گوگل و الگوریتم های رتبه بندی سئو چیست؟

مت کات: فیس بوک، توئیتر و سایر شبکه های اجتماعی جزئی از الگوریتم‌های جستجوی گوگل نیستند. (اگر مت کات را نمی شناسید نگران نباشید،به زودی خواهید شناخت)

گمانه زنی های زیادی در سال های اخیر مطرح شده است در مورد اینکه آیا شبکه های اجتماعی در الگوریتم جستجو گوگل نقشی دارند یا خیر و در صورت وجود، میزان آن چقدر است. در حالی که برخی از سئوکاران حرفه ای به شبکه های اجتماعی به صورت یک پتانسیل در افزایش رنک نگاه می کنند، سایرین به شدت در این شبکه ها به دنبال ترافیک، شهرت و سایر مزایای غیرمستقیم آن هستند.

مت کات سرپرست بخش webspam گوگل، در آخرین ویدئوی آموزشی منتشر شده از خود به این سوال که آیا شبکه های اجتماعی برای الگوریتم رنکینگ مهم هستند یا خیر پاسخ داده است.

با نهایت تعجب در این جا گفته های مت کات را میبینیم : 

فیس بوک و توئیتر در ایندکس وب ما مانند دیگر صفحات اینترنتی نقش بازی می کنند بنابراین اگر اتفاقی در فیسبوک یا توئیتر بیفتد ما  آن را ردیابی می کنیم و در نتیجه می توانیم آنرا در نتایج جستجو خود بیاوریم. اما اینگونه نیست که پست های این شبکه ها با توجه به میزان لایک یا پیگیری از اهمیت بیشتری در الگوریتم جستجوی وب ما برخوردار باشند.”

با توجه به صحبت های کات بنظر می رسد که هیچ برنامه خاصی برای شبکه های اجتماعی در حال حاضر وجود ندارد اما ایا این به این معنی هست که تاثیر کمی وجود دارد؟ آیا در ادامه این سال امکان تغییر این شرایط وجود دارد؟ با توجه به اینکه کات همیشه حساب شده و با احتیاط حرف می زند امکان رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد.

کات به مشکل بزرگی اشاره کرد، اینکه شبکه های اجتماعی بصورت مداوم در حال تغییر و بروز شدن هستند ولی گوگل معمولا نمونه های وب خود را در یک زمان و نقطه خاص بررسی می کند.

“کات گفت: اگر ما صفحه ای را در وب بررسی کنیم می دانیم که در نقطه ای از زمان آن مطلب وجود دارد و تغییراتی در آن صفحه می تواند ایجاد شود.”

او همچنین به این نکته می پردازد که شاید شخصی بنا به دلایل خاص پیگیری یک پست را مسدود کند.

          “هرکسی می تواند وضعیت ارتباطات یک پست را تغییر دهد یا یک کاربر پیرو را بلاک کند بنابراین این موضوع تا حدی مایه تاسف است که مطالب یک صفحه را بررسی کنیم و بعدا متوجه شویم که مثلا خانمی شوهر خود را بنا به دلایل شخصی بلاک کرده است، با اینکه ما زمانی آن صفحه را بررسی کرده ایم که هر دو نفر در آن حضور داشته اند. بنابراین چون ما در حال نمونه برداری از یک وب متغیر هستیم لذا تشخیص هویت های واقعی تا حدودی سخت است. مگر زمانی که ما قادر به پیدا کردن راه هایی برای دسترسی بهتر به اطلاعات وب باشیم، این موضوع دلیل دیگری است که مهندسین در استخراج اطلاعات وب بسیار محتاط هستند چرا که هر لحظه امکان تغییر اطلاعات آن صفحه وجود دارد.”

آیا ما باید استفاده از شبکه های اجتماعی را متوقف کنیم؟ البته که نه. کات مشخص کرد که فواید زیادی در استفاده از هردوی این شبکه ها وجود دارد.

          “البته من نمی گویم که از این شبکه ها استفاده نکنید، من توئیتر را دوست دارم، میلیون ها نفر در دنیا از میلیونها مطلب با ارزش در فیسبوک یا توئیتر استفاده می کنند. من فکر میکنم هر دوی این شبکه ها راه بسیار با ارزشی را آغاز کرده اند و هردو ترافیک و بازدید بسیاری را برای سایت شما به ارمغان می آورند. آنها راهی برای بروز کردن اطلاعات مردم در مورد موضوع وبسایت یا شرکت شما هستند. بنابراین من فکر می کنم آنها راهی مفید برای ساختن برند اختصاصی خودتان هستند. اما نباید چنین پنداشته شود که تا یک پست یا توئیت منتشر شد گوگل باید آن را به حساب آورد. خیلی از صفحات ممکن است بلاک شده باشند یا لایک و پیرو زیادی نداشته باشند.”

او همچنین به افرادی که فکر می کنند با تعداد زیاد لایک یک صفحه، الزاما رنک آن نیز باید خوب شود هشدار داد. در واقع کات می گوید که اگر صفحه ای لایک زیادی دارد احتمالا صفحه ای با محتوای خیلی خوب است و این دلیل رنک بالای آن است. در مطالعه ای که اریک انج (یکی از بزرگان سئو) ماه گذشته انجام داد، به این نتیجه رسید که لایک و اشتراک گذاری پست های فیس بوک تاثیری در رنک جستجو ندارد.

سئوکاری بود که می گفت: “باشه، ما لینک های زیادی در فیس بوک میبینیم که دارای پیج رنک خوبی هستند”     اما این موضوع همبستگی است نه رابطه علت و معلولی. در عوض این را نشان می دهد که حتما این مطلب چیز جالبی است که تا این اندازه لایک خورده است و بسیاری از کاربران تصمیم به لینک کردن آن گرفته اند. این نیز نمونه ای از رتبه بندی مطالب ای است که شما تولید کرده اید، حال نه فقط در گوگل بلکه در فیس بوک و توئیتر. با نگاهی به سال های پیشرو، کات گفت که چگونگی برخورد گوگل با صفحات اجتماعی امکان دارد تغییر کند.

          “من فکر میکنم تا 10 سال آینده، به احتمال زیاد ما به فهمیدن روابط و شبکه های اجتماعی بین مردم علاقه مند تر می شویم اما درحال حاضر ما باید با وب بصورتی که هست برخورد کنیم جاییکه امکان استخراج مطالب و بررسی آن به آسانی میسر است.”

پس از هم اکنون، به نظر نمی رسد که گوگل از شبکه های اجتماعی برای رنکینگ استفاده کند. با این حال بدیهی است که در این مورد هنوز منافع و بازارهای زیادی وجود دارد که بسادگی نمی توان از آنها گذشت فقط به واسطه اینکه ارتباطی بین گوگل و شبکه های اجتماعی وجود ندارد.

در پایان این مقاله من باید عذرخواهی کنم از شما دوستان عزیزم چراکه در مقالاتم اکثرا نام متخصصان برتر سئو جهان را می آورم و از آن ها نقل قول میکنم نه از سئو کاران ایرانی ! دلیل واضحش هم این است که اولا در ایران با توجه به مشکلات و تحریم ها و …. سئو کاران توانمند بسیار بسیار کمی داریم و ثانیا آن هایی هم که توانا هستند مقالاتی را در زمینه سئو سایت آموزش نمی دهند تا من و دیگران از آن ها نام ببریم و استفاده کنیم.

** در حال حاضر به قطع می توان گفت فیسبوک و توئیتر تاثیری در رنک گوگل ندارند **

منبع: نیوسئو


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۳۶:۵۰ ] [ مهتاب جوان ]

آیا لینک سایت هایی با محتوای مشابه مفید اند

کسانی هستند که معتقدند لینک فقط یک لینک است اما کسانی دیگری هستند (مانند من) که معتقدند گوگل، سایت ها را بر اساس موضوع دسته بندی می کند.

منطقی است که فرض کنیم گوگل هم می تواند موضوع مبحثی را بررسی کند و سایت هایی که موضوع مشابه دارند را رتبه بندی نماید چراکه روی صحبت ما با گوگل است و پیش تر گفته شد گوگل چیست و ما با چه کمپانی و رباتی مواجه هستیم و تاثیرات الگوریتم آن بر سئو چیست.

بخاطر داشته باشید بسیار مهم است که قدرت نویسندگی خودتان را افزایش دهید و یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار، استناد کردن به سایت های دیگر با موضوع مشابه است. این کار می تواند به سئو سایت بسیار کمک کند.(البته به شرطی که سایت های دیگر با کیفیت بوده و خود به نوعی مرجع محسوب شوند)

به تصویر جالب زیر که یکی از بزرگترین سایت های سئو جهان ساخته و خیلی راحت بحث محتوای کپی را به نمایش کشیده است دقت کنید :

بر طبق این تصویر متوجه می شوید ، اینطور نیست که گوگل صفحه کپی شده را نبیند اما نگاه آن به اینگونه صفحات خیلی جزئی و بی دقت است !

بنابراین هر لینکی که مرتبط با موضوع من و مفید باشد، ترجیح میدهم که از آن برای بهبود رنک خود استفاده کنم.

در واقع همواره باید از سایت هایی با رنک بالا برای بهبود وضعیت خود استفاده کنیم.به هر حال آن ها راهی را رفته اند که ما هم باید برویم و آن ها می توانند سکوی پرتاب ما باشند (باز هم اشاره میکنم نباید رنکشان تقلبی باشد .)

** لینک گرفتن از سایت های کپی کننده هیچ ارزشی ندارد **

منبع: نیوسئو


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۳۶:۵۰ ] [ مهتاب جوان ]

تاثیر تبلیغات بر فروش

تا به امروز در مورد فاکتورهای سئو و اینکه تاثیر آنها در سئو چیست، بسیار صحبت کرده ام. اما در این مقاله قصد دارم در مورد یکی از کلیدی ترین مواردی که می تواند به کسب و کار ما رونق ببخشد با شما گفت و گو کنم. آن چیزی نیست به جز تبلیغات. تنها کافی است که این مقاله را به دقت مطالعه کنید تا متوجه شوید تبلیغات چقدر موثر است.

بودجه مایکروسافت برای تبلیغات در سال مالی منتهی به ژوئن 2.6 میلیارد دلار بوده است. اپل در سال مالی خود تا اکتبر 1.1 میلیارد دلار برای تبلیغات هزینه کرده است.

شرکت های دیگر هزینه تبلیغات خود در سال مالی اخیر را در آینده اعلام خواهند کرد اما در سال های گذشته میزان هزینه آنها بصورت زیر است:

من نموداری در کنار نمودار اصلی رسم کرده ام که درصد هزینه برای تبلیغات از محل بودجه شرکت، در آن مشخص است. توجه کنید که کوکاکولا درصد بیشتری بودجه خود را به نسبت دیگر شرکت ها به تبلیغات اختصاص می دهد.

آیا به نظر شما دوستان عزیز در این بازار نوشابه که خیلی ها به جای اینکه بگویند نوشابه می خواهیم می گویند کوکا می خواهیم ، این شرکت نیازی به این همه تبلیغات دارد ؟!
با این حال، مایکروسافت در حال رسیدن به محدوده 3 تا 5 درصد از فروش است. حتی مورد مصرف بودجه تبلیغات هم مشخص است: مصرف کنندگان. فعالیت تجاری، سرور و ابزارهای بخش های مختلف مایکروسافت نیز ممکن است که بودجه تبلیغات داشته باشند اما مبالغ آن بسیار کمتر از بخش های ویندوز، سرگرمی و بخش آنلاین است.
هنگامی که بودجه تبلیغات به عنوان درصدی از فروش به مصرف کنندگان، در نظر گرفته شد، مایکروسافت ناگهان به بزرگترین پرداخت کننده بودجه تبلیغی تبدیل شد، حتی بیشتر از کوکاکولا. من نمیدانم چطور چنین اتفاقی رخ داده است. بنظر می رسد که مایکروسافت نیز همانند کوکاکولا برای فروش محصولات خود تلاش می کند. کوکاکولا شدیدا برای حفظ برند تجاری خود به عنوان یک کالای مشهور تلاش می کند. آیا بازاریابی مایکروسافت بدین گونه است؟

عجیب است که بدانید شرکتی مثل کوکاکولا حتی روی ماه هم تبلیغ کرده است.
همچنین جالب است که اپل در شرایط مشابه کمتر از 1/12 این مبالغ هزینه می کند. محصولات بهتر، با کیفیت تر و خاص تر، نیاز کمتری به تبلیغات دارند(اما نه اینکه نیازی ندارند).

بهتر است بدانید بسیاری از کوته فکران بازار مجازی و واقعی که خیلی هم ادعا دارند (و تا دلتون بخواد دورمون پر شده از این آدم ها) اولا اصلا نمی دانند تبلیغات در اصل چیست و هدف از آن چیست ثانیا می گویند اصلا چرا تبلیغ ؟!

در همین ایران خودمان مثال بارز بحث تبلیغات صحیح و کارآمد که بسیار هم تاثیرگذار بوده است ، شرکت ایرانسل است.آیا واقعا این شرکت نیازی به تبلیغات دارد ؟!

دارد ؟!!!!!!!!!

بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله.همه شرکت ها نیاز به تبلیغات دارند. یکی از بهترین روش های تبلیغاتی هم ثبت رپورتاژ آگهی در سایت های خبری است.

نام ایرانسل معتبر است و اکثر افراد می شناسند اما این شرکت در انواع حالت های مختلف در تمام روزهای سال تبلیغ می کند و چنین است که به این عظمت درآمدی تبدیل شده است !

** یادمان نرود که تجارت درست یعنی از هر 100 تومان سود خالص 2 تومان را برداریم و 98 تومان دیگر را تبلیغ کنیم **

این نکته را فراموش نکنید که برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی، علاوه بر رعایت اصول سئو سایت باید به بازاریابی اینترنتی و تبلیغات نیز توجه کنید.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۳۶:۵۰ ] [ مهتاب جوان ]

آیا رنک صفحه یک فاکتور رنکینگ بشمار می رود

پیج رنک صفحه چیزی بود که در ابتدا گوگل را از دیگر موتورهای جستجو جدا کرد! 

در عکس زیر شمایلی از رنک صفحه و توضیحات مربوط به آن را می بینید.

بهرحال حتی با الگوریتم های جدید سئو هم قطعا رنک صفحه در رنک سایت شما و درنتیجه نشان دادن آن در موتورهای جستجو، تاثیرگذار است.

برای بهبود رنک صفحه سایت خود، شما می توانید از لینکهای زیادی از سایتهای با پیج رنک 1و2و3و… استفاده کنید یا فقط از 1 لینک سایتهای با پیج رنک بالا (7 و 8 و 9) بهره ببرید.

البته و صد البته به شرط اینکه پیج رنک واقعی داشته باشند نه به صورت تقلبی پیج رنک کسب کرده باشند. پیج رنک تقلبی به شدت می تواند به سئو سایت آسیب برساند.

این روش بازاری بزرگ برای فروش لینک درست کرده است، لینک هایی از سایت های با پیج رنک بالا برای کسب درآمدی احمقانه، گوگل طبیعتا این روش را دوست ندارد و با آن مقابله میکند.

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که چگونه تشخیص می دهد ؟!! (این جا باز باید به این اشاره کنم وقتی چنین سوالاتی برای شما پیش می آید یعنی نمی دانید طرف حساب شما کیست. !!! طرف حساب شما گوگل است)

مشکلی بنیادین در این روش بوده و شاید همچنان باشد، هنگامیکه پیج رنک واقعی بطور مداوم آپدیت می شود، گوگل هر سه ماه یکبار پیج رنک سایت را آپدیت می کند. در سال گذشته این آپدیت ها به تعداد کمتری انجام شده است- در حقیقت در سال 2013 فقط دوبار انجام شده است.

خب درس تاریخ کافیه. آیا پیج رنک همچنان یک فاکتور رنکینگ است؟

در یک کلمه، بله. اما جواب مفصل به این سوال تا حدی پیچیده است …

پیج رنک همچنان در حساب یک سایت برای محاسبه رنکینگ صفحه وب لحاظ می شود اما این همه ماجرا نیست و پیج رنک فقط یکی از حدود 200 فاکتور رنکینگ است.

شما معمولا سایتهایی با پیج رنک پایین را دیده اید یا سایت هایی با ورودی گوگل پایین که پیج رنک بالایی دارند، دلیل:

  1. ارتباط

  2. نویسندگی عالی

  3. اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی

با توجه به جذب لینک، نصیحت من این است که الویت را لینک هایی بدهید که به مبحث مورد نظر شما نزدیک اند (و ترافیکی واقعی ایجاد می کنند)، نه آنهایی که مربوط به سایتهای با پیج رنک بالا هستند اما غیر مرتبط اند.

باور کنید زبونم داره مو درمیاره از بس تو مقالات مختلفم به این مسئله اشاره کردم !!!

*** پیج رنک همچنان برای سئو مهم است ***


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۳۶:۵۰ ] [ مهتاب جوان ]

پیج رنک چیست – راه های افزایش پیج رنک گوگل

ابتدا بهتر است دقیقا بدانید پیج رنک گوگل چیست؟

شرکت گوگل برای تعیین اهمیت صفحات سایت های اینترنتی از پیج رنک استفاده میکند که یکی از فاکتورهای اصلی سئو برای رتبه بندی نتایج ربات جستجوگر گوگل است.(یا بر اساس این مقاله بهتر است بگوییم موثر در سئو سایت بود)  پیج رنک (Page Rank) توسط بنیانگذاران گوگل Larry Page و Sergey Brin در استنفورد مطرح شد. و در واقع اصطلاح پیج رنک (PageRank) نیز از اسم لری پیج گرفته شده است.

پیج رنک عددی از 1 تا 10 هست که برای سایت های گوناگون و بر پایه هیچ نکته خاصی! متفاوت است.

حالا حتما دوست دارید بدانید این پیج رنک چگونه محاسبه می شود؟

تئوری مدیران گوگل این بود که صفحاتی با لینک ورودی زیاد صفحات مهمتر و با اهمیتی هستند.(البته در گذشته) الگوریتم آنها لینک های ورودی را بعنوان یک رای مثبت به سایت شما در نظر میگیرد. میزان تاثیر یک لینک واقعی ورودی بر پیج رنک شما به عوامل مختلفی مانند  پیج رنک صفحه لینک دهنده، تعداد صفحات لینک شده در آن و نوفالو نبودن آن لینک ها بستگی دارد.

البته این معیار تا حد زیادی قابل قبول است زیرا داشتن لینک خروجی زیاد به این معنی است که حساسیت زیادی بر معرفی منابع در سایت وجود نداشته است.

حال باید بدانید اهمیت این پیج رنک چقدر است و تاثیر آن در سئو چیست؟ 

Page Rank  یکی از چندین و چند عامل موثر بر رتبه بندی نتایج گوگل است و در حال حاضر دیگر تاثیر زیادی بر آن ندارد، از طرف دیگر این فاکتور که عددی بین ۱ تا ۱۰ است معیار مناسبی برای تعیین میزان محبوبیت و اعتبار سایت شما از دید بازدیدکنندگان خواهد بود که تاثیر زیادی بر جذب تبلیغات در سایت خواهد داشت.

بنابراین بهتر است از این به بعد بیشتر از اینکه فکر کنیم رنک گوگل در جذب ورودی گوگل موثر است ، فکر کنیم که در جذب تبلیغ دهنده موثر است.

پس از مدتی افراد بخوبی راههای افزایش پیج رنک را شناختند و با استفاده از تکنیک هایی مانند گوگل بمب و تبادل لینک، کارایی این معیار را زیر سوال بردند ولی در حال حاضر گوگل سایتهایی را که در آنها تعداد زیادی لینک به صفحات غیرمرتبط وجود دارد را شناسایی و جریمه میکند و با اینکار جلوی افزایش غیرواقعی پیج رنک را گرفته است. به همین دلیل از تبادل لینک با سایتهای غیر مرتبط و ثبت سایت در دایرکتوری هایی که پیج رنک گوگل بالایی ندارند جدا خودداری کنید زیرا موجب کاهش اعتبار سایت شما خواهد شد.

من به شخصه پیشنهاد میکنم بر اساس الگوریتمهای جدید گوگل فقط و فقط از سایت های مرتبط لینک های یک طرفه بگیرید.(حال اگر رنک آن سایت بالا بود نیازی نیست تعداد زیادی لینک بگیرید اما اگر کم بود تعداد لینک ها باید زیادتر باشند)

حالا بهتون یاد میدم چجوری pagerank سایت خودتون رو ببینید :

در طول هرسال گوگل چهار بار پیج رنک صفحات را با یک عدد بین ۱ تا ۱۰ مشخص میکند (که البته در سال 2013 فقط دو بار این کار را کرد). این معیار برای هر صفحه جداگانه تعریف میشود و مربوط به کل سایت نیست. تنها تعداد کمی صفحه با پیج رنک ۱۰ وجود دارند. برای تعیین Page Rank سایت خود یا دیگران میتوانید از سایتی که خود گوگل برای این کار راه اندازی کرده است استفاده کنید : www.prchecker.info

بهترین راه برای افزایش پیج رنک، کسب لینک ورودی به سایت از صفحاتی با پیج رنک بالا است که کاملا هم به سایت شما و محتوای تولید شده از سوی شما مرتبط باشد.

کلمه تولید شده را جدی بگیرید !!!

منبع: نیوسئو


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۳۶:۵۰ ] [ مهتاب جوان ]

آیا تنوع لینک ها در رنکینگ موثر است

من اعتقاد دارم که شما باید تنوع زیادی در ایجاد لینک های خود داشته باشید و در واقع لینک هایی با خاصیت های گوناگون بسازید.

این اعتقاد من علاوه بر اینکه یک اعتقاد شخصی نیست و بسیاری از کارشناسان برتر سئو جهان به آن پایبند هستند ، محصول تجربه سال های اخیر هم هست.

مثالهایی از انواع لینک هایی که شما می توانید در شرایط مختلف و با خاصیتهای گوناگون بسازید :

  • لینک به متن (از درون پاراگراف های متن) که در خیلی از مقالات از ان به anchor text تعبیر کرده ام
  • لینک گرفتن از طریق پست مهمان (یعنی قرار دادن لینک هایمان در پست های اختصاصی و انتشار آنها در سایت های دیگر)
  • لینک های انجمن (یعنی عضویت در انجمن ها و قراردادن لینک سایتتان در پست های مرتبط و نامرتبط)
  • لینک های حاشیه صفحات (یعنی سمت چپ و راست سایت شما)
  • لینک های پاورقی (در اصطلاح طراحی سایت فوتر نامیده می شود)
  • لینک هایی از صفحات لینک (یعنی از لینک دونی ها لینک بگیرید)
  • لینک های مطالعه بیشتر در پایین مقالات
  • لینک های ویکی پدیا (ساخت این لینک ها خیلی مشکل است و علاوه بر آن خیلی دیر تاثیر می گذارد.اما از تاثیرش نمیشود هرگز چشم پوشی کرد…)
  • لینک های شبکه های اجتماعی / لینک های وب 2.0
  • لینک های سایت های سوال و پاسخ (مثلا پاسخ های یاهو )
  • لینک های مطبوعاتی (منظور لینک های اطلاع رسانی به هر نحوی حتی در سایت های خبری است. رپورتاژ آگهی بهترین روش برای گرفتن لینک است)
  • لینک های نظرات (ساخت لینک در بخش کامنت ها که بسیار هم پراستفاده است)

آموزش سئو,آموزش سئو سایت,بک لینک رایگان

13. ترکیبی از لینک های FOLLOW و NOFOLLOW

14. لینک های ترکیبی از متن و عکس

یعنی به عنوان مثال اگر تمامی لینکهای شما از بلاگ ها می آید، این امر طبیعی نیست و امکان مجازات از سوی الگوریتم پنگوئن را دارد.و  البته می توان به جرئت گفت قطعا جریمه می شوید.

این موضوع بطور کلی پذیرفته شده است، با اینحال اگرچه تنوع لینک بطور قطع فاکتوری برای رنکینگ بشمار می رود اما کیفیت از کمیت مهمتر است!

ساختن لینک از بخش های مختلف سایت شما کار بسیار بسیار ساده ای است پس هرگز در ساختن آن درنگ نکنید و اگر از توان شما خارج است به فردی که در زمینه ساخت سایت و سئو سایت توانایی دارد ، سایتتان را بسپارید.

من به شخصه پیشنهاد میکنم همه کار سایت خود را خودتان انجام ندهید و کار را همیشه بدهید به کاردان ! چراکه با الگوریتم های جدید گوگل ساخت لینک اشتباه به شدت به سایت شما ضرر خواهد رساند.

اکنون که متوجه شدید تاثیر بک لینک در سئو چیست و به اهمیت آن پی بردید، خواهش می کنم تمام سوالات خود در زمینه ساخت بک لینک را از بنده در همین سوال بپرسید تا بتوانم به شما کمکی هرچند کوچک بکنم.

***لینک های متنوع برای رنکینگ جستجو مهم هستند***

منبع: نیوسئو


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۳۶:۵۰ ] [ مهتاب جوان ]

آیا مهم است که هنگام ساختن لینکها متن متفاوتی داشته باشیم

تاثیر تنوع لینک در سئو چیست؟ چگونه می توان لینک های متنوعی تولید کرد؟
جواب به دو سوال بالا بسیار می تواند به ما کمک کند تا بتوانیم گام های مطمئن تر و بهتری را برای بهبود رتبه سایت و همچنین جریمه نشدن از سوی گوگل برداریم. اما قبل از شروع بحث باید به این نکته متذکر شوم که در این مقاله منظور از لینک ها Anchor Text ، همان لینک های داخلی صفحات است که به سایت های دیگر و یا لینک های سایت خودمان مرتبط است.

روزهای خوب (یا شاید هم بد ! )سئو را بخاطر بیاورید، که همه شما باید براساس کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی که بیشترین تطابق را با متن دارند، رنک خود را بهبود می دادید.

خب باید بگوییم که آن روزها گذشته است! و خیلی چیزها از نظر گوگل تغییر کرده است.

از زمان ارائه الگوریتم پنگوئن گوگل در سال 2012 که بیشتر جریمه بود تا بهبود بخشیدن، بهترین زمان برای تولید متن خوب هنگام ساختن لینک است، نه اینکه بصورت احمقانه کلمات کلیدی بسازید (چیزی که در ایران بسیار رواج پیدا کرده است و هرچه هم من و سئو کاران دیگر فریاد می کشیـــــــــــــــــــــــــم که این کار را انجام ندهید کسی گوش نمی دهد !!!)

لطفا و خواهشا موارد زیر را با دقت بخوانید :

  1. ترکیبی از موارد زیر برای توضیح دادن یک متن (به عنوان مثال “ساعت های ارزان قیمت”)
  2. لینک های مارک دار (نام کمپانی سازنده/سایت و …) “فروشگاه ساعت”
  3. ساعت های کوچک و بزرگ و … “شما می توانید ساعتهای ارزان قیمت یا غیرگران بخرید” (یعنی از کلمات مترادف استفاده شود)
  4. کلمات یا عبارات کلیدی دقیق و … “ساعت های ارزان قیمت”
  5. لینک های عمومی شامل “اینجا کلیک کنید”و “این سایت” و …
  6. لینک های خیلی کلی مانند “www.watchs.com”

البته اگر سایت شما دارای سرمقاله است (هنگام تولید محتوای گسترده) آنگاه شما بطور طبیعی تنوع گسترده ای از Anchor text الگوریتم پنگوئن را دارید.

بهرحال مطمئنا می توان گفت بسیار مهم است که به متن کلیدی خود تنوع ببخشید، هنگامی که درحال تولید لینک هستید.

در ایران مد شده است که بسیاری از سایت ها در پایان مطلب خود شروع می کنند به قرار دادن ده ها کلمه کلیدی مرتبط و نا مرتبط که در واقع نامرتبط ها ارزش مرتبط ها را هم از بین می برد.

یا بعضی ها فکر می کنند که به هیچ عنوان نباید به سایت های دیگر لینکی بدهند !!! کی گفته ؟!!!!!!!!!!!!

چرا فکر میکنید لینک دادن به سایت های بزرگ که از نظر گوگل رنکینگ مطلوبی دارند می تواند بد باشد حال انکه گوگل دوست دارد ببیند شما نویسنده به روز و متفاوتی هستید که از مقالات سایت های بزرگ اطلاع دارید ؟!! مطمئن باشید این کار بر بهبودی سئو سایت شما تاثیر می گذارد.

پس از کلمات کلیدی با تعداد کم و 100% مرتبط با موضوع خود استفاده کنید و در مطلب خود هم از لینک دادن به مراجع بزرگ نهراسید.

***متن اصلی خود را تنوع ببخشید تا از مجازات گوگل در امان باشید***

منبع: نیوسئو

 

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۳۶:۵۰ ] [ مهتاب جوان ]

آیا صفحات غیرواقعی روی رنکینگ تاثیر گذار است

به راستی تاثیر صفحات غیر واقعی در سئو چیست؟

اعتقادی بین سئوکاران وجود دارد که صفحات الکی سایت شما (صفحاتی که کاربر سریعا از آن برمیگردد و صفحه دیگری را بازدید می کند) باعث بهبود رنک سرچ شما می شود.

اولا میزان هرزنویسی بصورت مستقیم در حساب آنالیز سایت شما نمود پیدا می کند که هیچگاه نشان نمی دهد که مطلب مورد نظر برای بازدیدکننده سایت شما مفید بوده است یا نه

برای مثال یک مقاله در سایت شما تمام موضوع مورد بحث را پوشش می دهد و تمامی سوالات کاربران را پاسخ می دهد. حالا اگر آنها از سایت شما بدون وارد شدن یا خرید از سایت و … خارج شوند (کاربر مهمان) و شما به نتایج دلخواهی که در ذهن دارید نرسید، علاوه بر اینکه برای شما خوب نیست، نشان دهنده این است که سایت شما تطابق خوبی با موضوع مطرح شده ندارد. لذا شما نیاز به یک طراحی جدید دارید.

بنده مطمئنم که ویکی پدیا حجم بالایی از هرز نویسی دارد اما بنظر این موضوع تاثیری در رنکینگ آن ندارد!

خبر خوب این است که گوگل اعلام کرده است صفحات هرز را به عنوان یک فاکتور رنکینگ سئو سایت آنالیز نمی کند و بصورت کلی مطلب را به  عنوان محتوای صحیح قبول می کند.

با این وجود شک و تردیدها از بین نمیرود اما من هم معتقدم صفحات هرز تاثیر مستقیمی روی رنک ندارد.

به هر حال یکی از مواردی که در رنکینگ گوگل و الکسا مد نظر قرار میگیرد تعداد بازدید از صفحات یک سایت است.ولی این را هم نباید فراموش کنیم که زمان ماندن کاربران در هر صفحه بسیار بسیار مهم تر از بازدیدشان از آن صفحه است.

یک سوال : آیا به این فکر کرده اید که گوگل را فریب دهید ؟

اگر سعی کردید و یا در ذهن برنامه هایی برای این کار دارید باید بگویم سوال را درست نخوانده اید ! (در واقع بخشی از سوال که نوشته شده گوگل را نخوانده اید)

بزرگان برنامه نویسی جهان که بسیار باهوش هم هستند هرگز نتوانسته اند گوگل را فریب دهند چه برسد به امثال من !

دلیلش هم خیلی خیلی ساده است : گوگل تشکیل شده است از باهوش ترین بزرگان فناوری اطلاعات جهان !

منبع: نیوسئو


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۳۶:۵۰ ] [ مهتاب جوان ]

آیا گوگل از زمان لود شدن صفحه به عنوان یک فاکتور رنکینگ و سئو سایت استفاده می کند؟

این یکی دیگر از مواردی است که گوگل بر آن صحه گذاشته است. برگردیم به سال 2010 زمانیکه گوگل اعلام کرد که سرعت لود صفحات شاید 1 درصد تاثیر داشته باشد اما شکی نیست که بهینه کردن سرعت لود سایت برای سئو سایت و همچنین بازدیدکنندگان سایت شما مفید است.

در واقع نباید هرگز فراموش کرد که گوگل همواره اعلام میکند برای کاربرانتان سایت را بهینه کنید نه فقط برای گوگل.چراکه در بحث سرعت ابرسروهای ربات گوگل مشکلی با سنگین ترین صفحات هم ندارند و خیلی سریع از آن ها گذر می کنند اما با توجه به اینکه کاربران از صفحات سنگینی که دیر لود می شوند خوششان نمی آید بنابراین گوگل کاربرمحور ، هم خوشش نخواهد آمد.

مباحثی مثل استفاده صحیح و به جا از کتابخانه های jquery ، سرعت سرور سایت ، استفاده به جا و در حد نیاز از پلاگین ها و … مواردی هستند که بر روی سرعت لود صفحه تاثیر می گذارند.

***سرعت لود سایت یک فاکتور رنکینگ است ***

منبع: سئو چیست - نیوسئو


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۳۶:۵۰ ] [ مهتاب جوان ]

 

فرض اساسی این است که “رنک نویسنده” برای جداکردن تولید کننده محتوا از سایتی است که ذخیره کننده محتوا است.بنابراین اگر نویسنده با رتبه ای بالا بر روی سایتی با رنک پایین مطلب بگذارد، آن مطلب بطور بالقوه توانایی بالا رفتن رنکش بر اساس رنک نویسنده را دارد.

واضح است که گوگل به این نکته توجه می کند و اگر شما تا الان قدرت نویسندگی خود را بالا نبرده اید و گوگل پلاس های خود را افزایش نداده اید بایستی دست بکار شوید! پاراگراف پایین به شما توضیح می دهد که چگونه رنک نویسندگی خود را بالا ببرید.

گوگل روش استانداردی برای یک نویسنده در وب ارائه کرده است، نویسنده بایستی مطالب خود را با صفحه گوگل پلاسش ادغام کند. این کار با کلمات کلیدی مناسب ممکن است. نویسندگان براساس فاکتورهای ارتباطی با مطلب تولید شده توسط آنها، رتبه بندی می شوند. این فاکتورها شامل: فعال بودن در شبکه های اجتماعی (توئیت، پلاس، اشتراک گذاری، لایک)؛ تاثیرگذاری و ارتباط آنها باعث حمایت شبکه های اجتماعی می شود؛ کامنتهای شبکه های اجتماعی؛ تاثیر و ارتباط کامنتهای آنها؛کیفیت لینک های ورودی مرتبط با مطلب ، توضیحات نوشته شده توسط نویسنده در عنوان، و توضیحات مرتبط با مطلب و رنکی که نویسنده برای یک موضوع خاص دارد.

اما آیا واقعا رنک نویسنده یک فاکتور در رنکینگ سایت است؟

خب، اریک انگه (یکی از بزرگان سئو) جنین نظری دارد، با توجه به مقاله ای که سال گذشته در این زمینه نوشته است. اما بسیاری از سئوکاران همچنان با این نظریه موافق نیستند.

نظر شخصی بنده این است که جواب این سوال تا حدودی می تواند “بلی” باشد اما هر لحظه امکان دارد همانند یک بمب هسته ای این روش، عقاید در مورد سرچ و سئو سایت را متحول کند.

بنابراین نمی توان کاملا آن را تایید کرد اما همانند یک کامیون ده تن به سمت شما می آید و بهتر است که آماده باشید و البته ناگفته نماند ساختن یک صفحه شخصی در گوگل پلاس و پلاس گرفتن برای آن کار آنچنان سختی نیست و درواقع امتحان آن خالی از لطف نیست.

یاد بگیرید که باید همیشه برای مسائل کوچک وقت کم بگذارید و برای مسائل بزرگ وقت زیاد.این یعنی هیچ مسئله ای نیست که بتوان آن را حذف کرد !

منبع: سئو چیست - نیوسئو


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۳۶:۵۰ ] [ مهتاب جوان ]

بهتر است اول کمی شبکه های اجتماعی را بررسی کینم تا دقیقتر مفهوم ارتباط شبکه های اجتماعی و سئو (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو) را در آینده متوجه شوید.

یکی از پدیده های وب 2 ، ظهور و رشد  شبکه های اجتماعی است . رسانه های اجتماعی به ابزارها و پلت فرم های آنلاین اطلاق میشوند که  افراد جهت اشتراک گذاری عقاید ، تجارب و نیازمندیهای خود از آن استفاده میکنند . رسانه اجتماعی میتواند اشکال گوناگونی اعم از متن ، تصاویر ، صدا ، فیلم و یا … داشته باشد که امروزه خیلی در سراسر جهان طرفدار پیدا کرده است و در زندگی مردم نقش مهمی را ایفا می کند.

شبکه اجتماعی یعنی وب سایت و سرویس هایی که به شما این امکان را میدهند با افراد دیگر ( دوستان ، آشنایان ، همکاران ) در ارتباط باشید ، به عضویت گروه های مورد علاقه خورد در بیایید ، نوشته ها و پست های آنها را بخوانید و نظرات و محتوای خود را نیز با دوستان خود به اشتراک بگذارید . شبکه های اجتماعی Facebook Google plus , LinkedIn جزو پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی هستند .

افراد میتوانند با هزینه ای بسیار کم و در اغلب موارد بصورت رایگان از این رسانه ها استفاده کنند و امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی بازخورد و قدرت بسیار بالایی دارد به طوریکه امروزه همه اصناف ، اشخاص معروف و برند ها به طور جدی از شبکه های اجتماعی برای توسعه کار خود استفاده میکنند . این دست رسانه ها رقیبی جدی برای رسانه های سنتی مانند رادیو ، تلویزیون و مطبوعات هستند .

همانطور که پیشتر مطرح شد (در مبحث لینکها) گوگل بطور واضحی اعلام کرده است که شبکه های اجتماعی تاثیر مستقیمی در موتور جستجو آن ندارند. کارهایی که شبکه های اجتماعی انجام می دهند:

1) تاثیر بر ترافیک referral

2) افزایش بازدید – قرار گرفتن مطلبی در شبکه اجتماعی سبب پربیننده شدن آن و درنتیجه ارجاع بیشتر به لینک مربوط به آن می شود.

بنابراین شبکه های اجتماعی می توانند پس از تولید محتوا بصورت غیر مستقیم بر روی لینکها و سئو سایت تاثیر گذار باشند، اما تاثیر مستقیم آنها نظریه ای غلط می باشد.

*** شبکه های اجتماعی تاثیر مستقیمی بر رنکینگ گوگل ندارند (بلکه غیر مستقیم تاثیر گذارند)***

منبع: سئو چیست- نیوسئو


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۳۶:۵۰ ] [ مهتاب جوان ]

ابتدا بهتر است بدانید گوگل پلاس چیست و به چه دردی می خورد ؟!

گوگل پلاس یا همان در واقع لایک و محبوب کردن توسط گوگل مطلبیه که همه صاحبان سایت و وبلاگ به دنبال کدها و اسکریپت های آن برای  قرار دادن در سایت و وبلاگشان هستند.

حتما تمام وبمسترای عزیز با ابداع جدید گوگل بنام گوگل پلاس وان یا همون Google +1 آشنا هستند و اگه هم آشنا نیستند حداقل دیدند که تو سایر سایتها یک دکمه ۱+ گذاشتن و زیرش نوشتن ما را در گوگل محبوب کنید!خیلی از دوستان پرسیده بودند این چیه و یا اینکه تاثیرش درسئو سایت چطوریه و خیلی سوالات دیگه که ذهن خود من را هم مشغول کرده بود.

باید از شاخه اصلی این ابداع واستون بگم که میشه گوگل پلاس یعنی اون ۱ را نداره.این میشه شبکه اجتماعی جدید گوگل که حسابی روش سرمایه گذاری کرده و میخواد با اون جای فیسبوک را بگیره.این شبکه اجتماعی هم مانند سایر شبکه هاست و فرقی در هسته کار نیست و فقط اومدن در ظاهر و یا اسم منوها تغییر ایجاد کردن!
 اول از همه ببینیم کار این دکمه گوگل پلاس وان چیه؟خوب شما وقتی از مطلبی خوشتون میاد و این دکمه در دسترستون باشه میتونید اون را +۱ کنید.البته برای انجام چنین کاری لازمه که شما یک اکانت گوگل داشته باشید و وارد اون بشید و امتیاز را به سایت یا مطلب مورد نظر بدید.حالا که این امتیاز را دادید چی میشه؟گوگل متوجه میشه که کاربری بنام شما از این مطلب خوشش اومده،پس در گام اول در جستجوهایی که در گوگل با نام کاربریتون انجام میدید این مورد را بالاتر نشون میده (البته فقط برای شما!) به طور مثال یک موضوع در رتبه ۸ صفحه اول گوگل قرار داره،وقتی شما اون را +۱ می کنید، به طور مثال برای شما در جایگاه ششم نشون میده.کار بعدی که این دکمه می کنه اینکه تو اون گوگل پلاس (شبکه اجتماعی گوگل) هم اگه عضو باشید، این موضوع را به دوستاتون هم معرفی و پیشنهاد می کنه.
 ولی بهتره واقعبینانه تر نگاه کنیم.اگه قرار بود این دکمه فقط برای به اشتراک گذاشتن مطالب باشه، اینقدر گوگل روش مانور نمی داد.بیایید اینطوری به قضیه نگاه کنیم:
وقتی تعداد زیادی آدم میان و یک سایت یا موضوع را +۱۱ می کنند یعنی چیز به درد بخوریه.من شخص هم این را متوجه میشم چه برسه به گوگل، پس میاد و برای رتبه دادن به مطالب برای قرار گرفتن در صفحات جستجو از این الگوریتم هم کمک میگیره.

یکی از مواردی که در صفحه خود این دکمه در گوگل به اون به عنوان تاثیر بر کار موتور جستجو اشاره شده اینکه خود شما وقتی میبینید کاربران زیادی یک موضوع را +۱ کردن نتیجه میگیرید که موضوع به درد بخوریه و به شما کمک میکنه که مطالب مفید را راحت تر پیدا کنید!
 همچنین اگر مورد بالا را حدس و گمان در نظر بگیریم، ولی خود گوگل گویا به این موضوع که این دکمه در الگوریتم امتیاز دادن تاثیر داره تاکید کرده.پس بهتره که اگه هنوز از این دکمه در سایتتون استفاده نمی کنید اون را به سایت خودتون اضافه کنید.

اما وارد بحث تخصصی می شویم و به گوگل پلاس به چشم یک کلید برای لایک یا امتیاز دادن نگاه نمی کنیم.

اینگونه ، گوگل پلاس درحال حاضرتاثیری در رنکینگ ندارد.

اریک (یکی از بزرگترین تحلیل گران سئو در جهان) می گوید:

بر اساس مطالعات ما، دیدگاه من بر این است که اشتراک گذاری گوگل پلاس تغییری ملموسی در رنکینگ ایجاد نمی کند (بر اساس نتایج غیر شخصی).

منبع: سئو چیست - نیوسئو


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۳۶:۵۰ ] [ مهتاب جوان ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ][ ۱۱۸ ][ ۱۱۹ ][ ۱۲۰ ][ ۱۲۱ ][ ۱۲۲ ][ ۱۲۳ ][ ۱۲۴ ][ ۱۲۵ ][ ۱۲۶ ][ ۱۲۷ ][ ۱۲۸ ][ ۱۲۹ ][ ۱۳۰ ][ ۱۳۱ ][ ۱۳۲ ][ ۱۳۳ ][ ۱۳۴ ][ ۱۳۵ ][ ۱۳۶ ][ ۱۳۷ ][ ۱۳۸ ][ ۱۳۹ ][ ۱۴۰ ][ ۱۴۱ ][ ۱۴۲ ][ ۱۴۳ ][ ۱۴۴ ][ ۱۴۵ ][ ۱۴۶ ][ ۱۴۷ ][ ۱۴۸ ][ ۱۴۹ ][ ۱۵۰ ][ ۱۵۱ ][ ۱۵۲ ][ ۱۵۳ ][ ۱۵۴ ][ ۱۵۵ ][ ۱۵۶ ][ ۱۵۷ ][ ۱۵۸ ][ ۱۵۹ ][ ۱۶۰ ][ ۱۶۱ ][ ۱۶۲ ][ ۱۶۳ ][ ۱۶۴ ][ ۱۶۵ ][ ۱۶۶ ][ ۱۶۷ ][ ۱۶۸ ][ ۱۶۹ ][ ۱۷۰ ][ ۱۷۱ ][ ۱۷۲ ][ ۱۷۳ ][ ۱۷۴ ][ ۱۷۵ ][ ۱۷۶ ][ ۱۷۷ ][ ۱۷۸ ][ ۱۷۹ ][ ۱۸۰ ][ ۱۸۱ ][ ۱۸۲ ][ ۱۸۳ ][ ۱۸۴ ][ ۱۸۵ ][ ۱۸۶ ][ ۱۸۷ ][ ۱۸۸ ][ ۱۸۹ ][ ۱۹۰ ][ ۱۹۱ ][ ۱۹۲ ][ ۱۹۳ ][ ۱۹۴ ][ ۱۹۵ ][ ۱۹۶ ][ ۱۹۷ ][ ۱۹۸ ][ ۱۹۹ ][ ۲۰۰ ][ ۲۰۱ ][ ۲۰۲ ][ ۲۰۳ ][ ۲۰۴ ][ ۲۰۵ ][ ۲۰۶ ][ ۲۰۷ ][ ۲۰۸ ][ ۲۰۹ ][ ۲۱۰ ][ ۲۱۱ ][ ۲۱۲ ][ ۲۱۳ ][ ۲۱۴ ][ ۲۱۵ ][ ۲۱۶ ][ ۲۱۷ ][ ۲۱۸ ][ ۲۱۹ ][ ۲۲۰ ][ ۲۲۱ ][ ۲۲۲ ][ ۲۲۳ ][ ۲۲۴ ][ ۲۲۵ ][ ۲۲۶ ][ ۲۲۷ ][ ۲۲۸ ][ ۲۲۹ ][ ۲۳۰ ][ ۲۳۱ ][ ۲۳۲ ][ ۲۳۳ ][ ۲۳۴ ][ ۲۳۵ ][ ۲۳۶ ][ ۲۳۷ ][ ۲۳۸ ][ ۲۳۹ ][ ۲۴۰ ][ ۲۴۱ ][ ۲۴۲ ][ ۲۴۳ ][ ۲۴۴ ][ ۲۴۵ ][ ۲۴۶ ][ ۲۴۷ ][ ۲۴۸ ][ ۲۴۹ ][ ۲۵۰ ][ ۲۵۱ ][ ۲۵۲ ][ ۲۵۳ ][ ۲۵۴ ][ ۲۵۵ ][ ۲۵۶ ][ ۲۵۷ ][ ۲۵۸ ][ ۲۵۹ ][ ۲۶۰ ][ ۲۶۱ ][ ۲۶۲ ][ ۲۶۳ ][ ۲۶۴ ][ ۲۶۵ ][ ۲۶۶ ][ ۲۶۷ ][ ۲۶۸ ][ ۲۶۹ ][ ۲۷۰ ][ ۲۷۱ ][ ۲۷۲ ][ ۲۷۳ ][ ۲۷۴ ][ ۲۷۵ ][ ۲۷۶ ][ ۲۷۷ ][ ۲۷۸ ][ ۲۷۹ ][ ۲۸۰ ][ ۲۸۱ ][ ۲۸۲ ][ ۲۸۳ ][ ۲۸۴ ][ ۲۸۵ ][ ۲۸۶ ][ ۲۸۷ ][ ۲۸۸ ][ ۲۸۹ ][ ۲۹۰ ][ ۲۹۱ ][ ۲۹۲ ][ ۲۹۳ ][ ۲۹۴ ][ ۲۹۵ ][ ۲۹۶ ][ ۲۹۷ ][ ۲۹۸ ][ ۲۹۹ ][ ۳۰۰ ][ ۳۰۱ ][ ۳۰۲ ][ ۳۰۳ ][ ۳۰۴ ][ ۳۰۵ ][ ۳۰۶ ][ ۳۰۷ ][ ۳۰۸ ][ ۳۰۹ ][ ۳۱۰ ][ ۳۱۱ ][ ۳۱۲ ][ ۳۱۳ ][ ۳۱۴ ][ ۳۱۵ ][ ۳۱۶ ][ ۳۱۷ ][ ۳۱۸ ][ ۳۱۹ ][ ۳۲۰ ][ ۳۲۱ ][ ۳۲۲ ][ ۳۲۳ ][ ۳۲۴ ][ ۳۲۵ ][ ۳۲۶ ][ ۳۲۷ ][ ۳۲۸ ][ ۳۲۹ ][ ۳۳۰ ][ ۳۳۱ ][ ۳۳۲ ][ ۳۳۳ ][ ۳۳۴ ][ ۳۳۵ ][ ۳۳۶ ][ ۳۳۷ ][ ۳۳۸ ][ ۳۳۹ ][ ۳۴۰ ][ ۳۴۱ ][ ۳۴۲ ][ ۳۴۳ ][ ۳۴۴ ][ ۳۴۵ ][ ۳۴۶ ][ ۳۴۷ ][ ۳۴۸ ][ ۳۴۹ ][ ۳۵۰ ][ ۳۵۱ ][ ۳۵۲ ][ ۳۵۳ ][ ۳۵۴ ][ ۳۵۵ ][ ۳۵۶ ][ ۳۵۷ ][ ۳۵۸ ][ ۳۵۹ ][ ۳۶۰ ][ ۳۶۱ ][ ۳۶۲ ][ ۳۶۳ ][ ۳۶۴ ][ ۳۶۵ ][ ۳۶۶ ][ ۳۶۷ ][ ۳۶۸ ][ ۳۶۹ ][ ۳۷۰ ][ ۳۷۱ ][ ۳۷۲ ][ ۳۷۳ ][ ۳۷۴ ][ ۳۷۵ ][ ۳۷۶ ][ ۳۷۷ ][ ۳۷۸ ][ ۳۷۹ ][ ۳۸۰ ][ ۳۸۱ ][ ۳۸۲ ][ ۳۸۳ ][ ۳۸۴ ][ ۳۸۵ ][ ۳۸۶ ][ ۳۸۷ ][ ۳۸۸ ][ ۳۸۹ ][ ۳۹۰ ][ ۳۹۱ ][ ۳۹۲ ][ ۳۹۳ ][ ۳۹۴ ][ ۳۹۵ ][ ۳۹۶ ][ ۳۹۷ ][ ۳۹۸ ][ ۳۹۹ ][ ۴۰۰ ][ ۴۰۱ ][ ۴۰۲ ][ ۴۰۳ ][ ۴۰۴ ][ ۴۰۵ ][ ۴۰۶ ][ ۴۰۷ ][ ۴۰۸ ][ ۴۰۹ ][ ۴۱۰ ][ ۴۱۱ ][ ۴۱۲ ][ ۴۱۳ ][ ۴۱۴ ][ ۴۱۵ ]
.: Weblog Themes By tibablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب